TGIF!

Fredag igen! Tiden svischar förbi!
I dag fyller J år och jag hoppas att han inte kommer hem alltför sent. Han har varit i Sthlm och jobbat och de hann inte bli klara igår så de fick sova över på Globen hotell. Det var (som vanligt när J och J är borta på jobb) en liiite överförfriskad ♥ som ringde hem igår kväll. De hade varit på bolaget och köpte "lite" öl och whiskey. Hmmm...
När katten är borta... eller...nej, hur blir det då? När råttorna är borta?? ...är katten hemma och har tråkigt...

I morrn blir det 3-rätters, det + en liten sak till får bli min födelsedagspresent till mannen. Han älskar ju min mat så what the heck! Sen kommer "grannarna" också så klart.

Uasch, det var 12.6 grader inne när jag kom hem. Igår kom jag hem kl 19.00 då var det lika kallt. Det är inte roligt att gå ner i källaren och elda och veta att det tar minst en timme innan det blir varm i kåken....

Ha en härlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Hälsa massor av Grattis från oss och hoppas att ni får en underbar helg och att J kör försiktigt hem nu.. Visste inte att han var i Sthlm.. Din födelsedagsmiddag kommer garanterat att vara uppskattad... Duktig du är gumman... :) Älskar er...Och hoppas ni får upp lite mer värme inomhus.. Brrrr... Puss...

Postat av: Monica

Hmm ja usch för och ha olika strlkar på fram o bak hovarna. Båda mina har samma runt om så de är ju skönt. Nu är hon nyskodd fram. Kan vänta ett tag till me och sko om henne bak, hade inte växt så mkt där, men fram tårna var ganska långa.. Ari däremot går fortf me 3 skor. Ska se om ja hinner och orkar fixa hans bakhov nån dag..

2011-02-01 @ 18:11:59
URL: http://monkizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback