Helsingborg

Hej svejs!
Just nu befinner sig jag och J i Helsingborg. Vi har varit här sedan i måndags och vi har minst sagt haft fullt upp hela tiden. Vi fixar och donar och det har varit möten med advokat, bank mm. Vi försöker hjälpa kära mormor så gott det går men det kommer att bli en tuff tid för henne fram över.
Lite shopping har det ändå blivit och det kan vi unna oss lite nu eftersom jag lyckades komma 8 av 970 spelare i en turnering som pågick i tre kvällar med avslut i tisdags. 27 000 in och det var nedrans skönt må jag säga! Vinnaren fick dock 300 000 så som vanligt väldigt nära stora pengar....   

Nu blir det sängen. Dagarna är långa och vi uträttar mycket under dessa så sängen är extra skön när det är läggdags! God Natt!

Kommentarer
Postat av: Malinne

Grattis....För min del blir det lotter istället haha...Inte lika kul kanske,men har ju inte tid med annat...

Hoppas allt ordnar sej för M

Ta hand om er

Kramar

Postat av: Anonym

Grattis gumman mitt i all bedrövelse.... Var rädda om varann och hoppas din mormor får må så bra hon kan trots allt som hänt henne nu.... Kraaaaam

2010-04-15 @ 15:39:22
Postat av: Ann

Grattis gumman mitt i all bedrövelse... Var rädda om varann och lilla mormor... Kraaaaaaam.... Love U...

2010-04-15 @ 15:42:37
URL: http://myheartandsoul.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Tack! Ja vi får hoppas allt går så smidigt som det kan :-) Ha det bra! KRAM!

2010-04-15 @ 18:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback