Julafton

Ja, jag vet, det var ett tag sen det var julafton. Men! jag har ju inte skrivit vad jag fick i julklapp! :-)
Det var en mycket trevlig julafton med god mat, trevligt sällskap, tomte och många fina klappar.
Bland annat fick jag massor av smink, en snygg väska, en soda stream (jippie!), presentkort, telefonkort, ljuslykta, bok, parfym (celine dion - luktade jättegott!), pengar, godis, raggsockor, en bacardi apple och en jäger (slurp) ! Och mycket annat smått och gott. Jag tyckte jag fick massor av klappar så jag måste ha varit riktigt snäll i år. ;-) Hihi

Nej, nu ska jag förbereda maten, för ikväll kommer mamma, pappa och mina bröder på middag. Najs!
Vad det bjuds på berättar jag sen, annars finns risken att det inte blir en överraskning!

Ha en trevlig dag i kylan! Hoppas ni inte har lika kallt som vi har. Jag såg på kartan att vi har kallast i Sverige, och haft så länge nu. I natt var det över -20 ute och nu är det -15 redan. BURRR!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Ja, eller hur :) Jag var helt säker på att det var lördag igår :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback