Är ni som jag?

Hur kommer det sig att man varje år säger samma sak angående julklappsshoppingen?
Tänk att man sitter där varje år och säger: "Nej men i år ska jag minsann vara ute i goood tid och köpa alla julklappar."

- Not....

Jag är nyss hemkommen från årets "köpa julklappardag". Två dagar innan julafton. Sen som alltid. Som vanligt kan jag inte hålla ett ord av det jag lovar mig själv. Jag var (precis som alla andra också vad det verkar) ute i sista minuten som vanligt. Bilar överallt, inte en parkeringsplats. Folk så långt ögat når...köer..... stress stress stress.
Nu sitter jag här med en hel hööööög av saker att slå in. Och inte räckte allt julpapper, inte tejpen heller för den delen. GRRR. Bara att köpa mer.

Är det nån här som alltid är ute i god tid eller är ni lika sena som jag är?

Nåja, det var iaf nån som sa till mig idag; "Luuugn, det är väl inte julafton än? Det är ju två dar kvar!"

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag är ganska duktig på att handla allt i sista minuten jag också :P

Postat av: Amanda

Ja :) Saffransmuffins är sjukt mkt smidigare att göra. Och det blir ju precis lika gott ;) Pärlsocker låter som en smart idé :)

2008-12-22 @ 23:03:13
URL: http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback