Sol

Så skönt med lite sol efter detta eviga snöande i helgen som var.
Jag måste verkligen sluta äta så himla mycket skräp alltså. Fortsätter jag så här kommer jag ju aldrig upp i sadeln igen. Just nu har jag fått cravings på "Starbars", en ny GOD chokladbit från Marabou. Satan. Varför skulle jag ens behöva köpa en över huvud taget?? Det är som en alkoholist som dras till flaskan liksom. Gahhhhh!!!
Jag SKULLE kanske kunna sluta, med godis och med chips. Men när det gäller coca-cola och fikabröd då får det fan stå miljoner på spel för att jag ska sluta. Jag försöker intala mig att det är rutinerna man måste förändra....inte att man måste avhålla sig från cola resten av livet... *host*

I går skrapade vi rakbanan. Idag begav sig jag och Stygge dit för att köra ett par vändors jogg (jag är verkligen pantad, vad trodde jag liksom??). Lägg ihop ekvationen travhäst+friskare kropp+rakbana. Vad får ni? Jo, en häst som visserligen joggade fiiiint i 25km/h heeeeela vägen bort. Men, när vi vände förvandlades MR själv till en eldsprutande drake som bara sprang fortare och fortare och fortare. Jag försökte luuuuugna ner min fina pålle men det slutade med att han blev så förbannad på mig så han kastade sig iväg i galopp. Sen blev det skritt resten av rakan.
Hur FAN ska jag kunna börja lugnt med den där? Vi har två ställen i byn där det går att jogga på utan att oroa sig för hovbölder eller vrickningar, och det är rakbana 1 och rakbana 2. :-(

På fredag bär det iväg till Tierp igen. Återbesök och tandrensing.


SNELL HEST ELLER DRAKE?


Kommentarer
Postat av: Frieda

Man klarar så sjukt mycket mer än man tror :) hehe, drick cola zero, 0 kalorier ;)

Postat av: Frieda

Sv: Ja, verkligen totalstörd människa! Du, hur gick återbesöket??

2012-05-21 @ 08:38:51
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback