Tisdag

Inspirerande rubrik. Dock helt sanningsenlig eftersom det är tisdag!

Nä, fan vad tråkigt. Nu tappade jag lusten att skriva helt. Min hjärna är just nu fylld med negativitet och en massa skit pga all skit på jobbet just nu. Underbara kollegor och elever, men det vore ju kul om man fick lite uppskattning för en endaste jävla gång. Jag känner mig så jävla BRAAAAA när det kommer inte nya lärare utan erfarenhet på samma lön som jag som har 5 års erfarenhet.  Jiiihaaa! De älskar mig och de visar det! NOT.....
Det kommer ta hus i helvete vill jag lova.
Bara så ni vet -  jag ska fightas till sista blodsdroppen.

Kommentarer
Postat av: monica

Ja de är förmodligen en gammal skada, för vet tyckte inte den såg "färsk" ut på ultraljudet, så man kan ju undra hur längesen hon haft den. Förmodligen så slogs den upp i sista loppet när galoppen kom :(

faaaaaaaaan oxå!!

Men jag ger inte upp, jag har beställt Magnet paddar som jag läst mkt om att dom kan snabba på läkning av bl.a griffelbandsskador, hästar som använt dom har blivit friskförklarad vid nästa vet besök... Är iaf värt ett försök.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback