Nästan sommar!

När jag kom ut från jobbet idag så slog en varm bris emot mig. Det kändes som sommar! Tydligen ska det bli jättefint väder fram över också, heeeelt okej med mig!

På fredag blir det återbesök i Tierp. Spännande men också jobbigt på samma gång. Jag är ingen större entusiast när det gäller att åka långt, men vad gör man inte för sina "barn"??

Annars är jag vid fortsatt icke så god vigör. Just nu känns allt bara piss. Jag är så missnöjd med hur vissa saker är och det har snart stigit så till den grad att jag inte kan koncentrera mig på någonting längre. Det fräter bokstavligen sönder mig. Orättvisor är det värsta jag vet, och det tär ju extra mycket när man själv blir drabbad.
Kan jag inte hantera denna situationen och gör nåt åt den så vet jag inte vad jag gör.
Jag märker ju hur jag blir som person, och jag tycker inte om den jag är på väg att bli. Irriterad, arg, lättretlig och totalt okoncentrerad.

Nåja, ska försöka ta mig igenom den här perioden ett tag fram över iaf.
Förhoppningsvis kan vi få lite positiva besked med Stygge så jag kan koncentrera mig på det iaf. Han har mycket bättre aptit på hö nu för tiden så jag hoppas det beror på att han känner sig bättre!

Nu dusch, sen ska jag pinsamt nog sätta mig och titta på ett avsnitt BB. Så skönt att se andra lida för en gångs skull, och bara vara. Ryckas med i någon annans miserabla öde och slippa tänka på sitt eget. Halleluja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback