Lördag

Uuunderbart väder idag och det blev en lång träningsrunda med Styggen, på nästan 2 timmar. Normalt kör vi ca 1 timme och 20 minuter men idag tog vi långa vägen hem från rakbanan eftersom det var så vackert väder.
Stygge känns superfin i intervallerna och han är så underbar och lättsam att köra. Accelererar på tre steg så är han uppe i rätt fart, och stannar på lika få steg. SÅ skönt! Dessutom har han INGA problem att skritta när som helst i lugnt tempo, även om han nyss gått snabbt. Han är en pärla på alla plan.



Nu har han dessutom lagt på sig lite mer hull så han är en riktig snygging!
På tisdag blir det snabbjobb nere på banan och jag är skitnervös!!
Då provar vi också vår nya fina sulky som vi gjorde ett kap när vi köpte för 7500:-, helt sjukt, en nästan ny sulky som kostar över 23000 i nypris. Jag är störtnöjd.
Allting har bara gått FÖR bra, så jag bara väntar på att det ska bli någon motgång snart.... *huvva*

Nu blir det onyttigt lördagskäk!


Kommentarer
Postat av: Monica

ja usch undrar hur denna vinter blir :S

jamen visst såg hon fin ut:) synd att han körde som han körde bara.. Nä de är Tony som SKA köra henne, dom känner varann nu och jag tror aldrig han skulle styrt som Sören gjorde.



Va spännande, vilken tid ska ni ner? ifa man ska komma o kika:)

Postat av: Monica

Ja precis så är de ju :)



Ah attans då.. då jobbar ju jag :/ men men de blir väll fler ggr...

Du får anmäla honom till bygdetravet på rättvik den 24 sep :)

2011-09-11 @ 10:07:34
URL: http://monkizzen.blogg.se/
Postat av: Monica

jamen de va ju synd att de inte fanns nå lopp då..

jag funderar på o anmäla Jullis o köra själv:S haha men jag vet inte..

ja du har ju inge o förlora man måste ju chansa lite oxå:) men vänta få se va K säger först..

2011-09-11 @ 11:37:26
URL: http://monkizzen.blogg.se/
Postat av: Monica

Nå så hur gick de igår nu? jag är ju nyfiken så jag spricker :D

2011-09-14 @ 15:27:08
URL: http://monkizzen.blogg.se/
Postat av: research paper

As for me it's great to walk with horse when you have a good weather!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback