Seeeg

Jag är seg med att skriva här, jag vet. Det går i vågor som allt annat. Just nu är det mycket jobb och nu ska alla utvecklingssamtal klaras av innan påsk också. Det blir förstås extra mycket att göra då, men så skönt när alla är avklarade! Idag har jag jobbat till 17 och onsdagar är verkligen tröttsamma!! Vi har möte varje onsdag från 15-17 och det känns som att det är totalt onödigt de flesta gånger. Vi pratar bara om samma sak jämt... *suck*. Dessutom har vi möte på måndagar mellan 8-9 också, och då pratar vi om typ samma saker som på onsdagarna.
Men men, nu ser vi fram emot påsken och lite mer ledigt. SEN är det INTE lång tid kvar till semestern! Det är ju sköna med att påsken är så sen i år. ;-)

Nej, nu blir det käk och sedan TV resten av kvällen!

So long!

Kommentarer
Postat av: Monica

Ja de känns jätte kul:) vänner kan man ju inte få/ha för många av..

Måste ju va toppen bra för er när han är så händig på o fixa bilar o kan göra de svart så får ni in lite extra i kassan.. Tänk om en annan kunde fixa nå svart jobb oxå, hade inte vart helt fel. Märks att jag skaffat en till häst, hade man haft eget stall o inte behövt betala stallhyra hade de ju vart en helt annan sak..

Postat av: Monica

Ja nog kotar de allt.. o jag vill inte göra mej av med ngn av hästarna.



Självklart ska jag rekommendera J som mekaniker:)

Lysena har fortf inte kommit, få se om de dyker upp till veckan då.

2011-04-02 @ 10:20:06
URL: http://monkizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback