Norman Bates

Idag var det Hilding-körning igen. Eller oj! Förlåt mig! Jag har ingen Hilding längre. Det är numer Norman Bates som står i hagen. Och det är fan inget smickrande alias. Vem fan vill vara Norman Bates liksom?
Vi ska snart börja spela in Psycho III  - the killing machine.

Detta sammanfattar alltså dagens körning. No more comments.

(Och ja, vi har haft strömavbrott i 4½ timme också. Vi satt framför teven och skulle se damstafett - trodde vi. Då lade strömmen av. Så ingen stafett, ingen matlagning, ingen värme).
För 10 minuter sedan kom strömmen tillbaka, precis efter att vi tänt alla 50 värmeljusen...

Ge mig natt någon, och hoppas att morgondagen bringar lite mer ljus.

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Lider med er... Hoppas det blir bättre med Hilding också... Kram...

Postat av: Monica

Ja absolut är jag intresserad.. ja en v70 årsm 98..:)

2011-03-26 @ 16:00:57
URL: http://monkizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback