Väntar...

...på Grey's anatomy box 4!! Det är sååå braaaa! (Jag ligger lite efter, jag vet.)




Kommentarer
Postat av: Monica

Hihi... Jaha okej då.. Hon heter Joline R.C är 7 år. Hon har startat och har sprungit in lite mer än 40 tusen. Hon är startklar så de är i princip bara o anmäla o börja starta henne. Hittade henne på annons på blocket, billigt, eller ja iaf va min plånbok har råd med. Så bara o hoppas hon kan hjälpa till o springa in en matlapp då och då. Hon är jättesnäll. Tänkte hon skulle få "bo" in sej lite innan jag ska premiär köra henne. Så fortsättning följer =)

Postat av: Monica

Ari blir kvar, han gör jag mej inte av med i första taget... Ska ju se om jag kan få ut han oxå.. Kommer väll kosta lite att ha två hästar, men får testa ett tag och förhoppningsvis spinger Jullis in lite pengar ;D

Ja fortsätt o träna du o se till att få dom kvlaklara sen så;)

2010-11-03 @ 22:47:42
URL: http://monkizzen.blogg.se/
Postat av: Monica

Ja du har ju de bra som har hästarna hemma. För min del måste jag ut med stallhyra oxå =( så då blir de ju genast dyrare. Nu har jag ju börjat o sko Ari lite själv, vågar inte verka hovarna så jag raspar ner dom.. Men en vacker dag då vågar jag de oxå så jag kan spara in ännu mer på hovis. Jullan ska jag låta Åke sko han kan ju mkt om skor o balansering osv.. o inte är han direkt dyr heller..



Hoppas Hildning gubben är frisk i sitt knä nu då så du kan fortsätta o träna på honom. Vill ju se er ute på banan snart ;)

2010-11-04 @ 20:06:24
URL: http://monkizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback