Tandis igen

Idag var det dags för mitt andra tandläkarbesök inom loppet av en vecka. Nu är alla fyra hålen lagade och återstår gör bara hålet som lämnas i min plånbok.
Imorgon utökas hålet ytterligare eftersom det är dags för Hildings återbesök hos veterinären. Nu håller vi tummarna för att han inte behöver någon mer behandling utan är "fit for fight". Vi ska också kolla upp hans otäcka sår givetvis.

Nästa projekt att jaga rätt på är pallkragar. Jag ska nämligen vara huslig och plantera mina egna grönsaker i år hade jag tänkt! Och pallkragar är ju perfekta som de är! Min tanke är att odla lite olika sorters sallad, tomater, kryddor och kanske ev. även potatis. Vi får väl se hur det blir med det.
En annan försöker ju sig på detta IRL (på riktigt)isället för att sitta klistrat fram FARM *host* VILLE! (Nu tar vissa åt sig, jag vet...hihi) För er som på något sätt lyckats undgå att höra talas om Farmville så kan jag tala om att det är en sida på Internet där man fiktivt sköter om en bondgård!! Dvs, man sköter djur och odlar grönsaker, fast med tecknade figurer. No shit. Man kan ju göra alltin nu för tiden. Snart slipper man leva helt på riktigt, allting kommer att skötas fiktivt via Internet.

Nåväl, jag ska inte fortsäta mopsa mig så här. Jag kommer tillbaka och är kaxig när jag verkligen HAR skaffat mina pallkragar. Om det blir före september.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback