Effektiv dag!

Jag är så effektiv idag så jag till och med hinner blogga om det!
Typiskt nog så har vi möte kl 16 idag och trots att jag slutar 11.45 på onsdagar så måste jag gå på det.
Så - jag jobbade imorse och efter min lektion slutade vid 10.30 så skyndade jag mig hem, tog en kopp kaffe hos mamsen och sedan blev det stallet. Tog in Jallan och visiterade honom eftersom han betett sig som att han inte mår bra. Inget kontigt med honom just nu men vi får hålla ögonen öppna. Sedan var det Hildings tur. Borsta, sela, på med vagnen och sedan ut på en tur i det underbara vårvädret. Kom tillbaka klockan 14.00 och då bar jag lite vatten och sedan hem för att slänga i mig lite käk. Och nu sitter jag här!
Klockan är bara 14.30 och jag har hunnit mer idag än vad jag normalt gör på en dag. Varför är man inte så effektiv jämt??
Nu ska jag tvätta mig, byta om och bege mig åter till jobbet. Sedan måste jag handla och därefter hem och laga mat innan jag gör stallet i igen och sedan ÄNTLIGEN får göra kväll. Jösses vilken bra dag! Ju mer jag gör desto mer energi får jag. :-)

Älsklingen är sjuk och har så varit i några dagar. Han har ju dragits med en elak halssmärta och diverse andra åkommor. SÅ i måndags åkte han upp vårdcentralen och de konstaterade att han åkt på halsfluss. Usch. Så nu äter han antibiotika och redan efter någon dag så släppte faktiskt den höga febern.

Nej, nu måste jag skynda på!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ann

Vad duktig du är......... :) Men, är Pim dålig.... Snyft...... KRYA på honom från mig..... Älskar er av hela mitt hjärta..... Kraaaaaaaaaaaaam...

2010-03-19 @ 00:04:32
Postat av: Sandrah

:) Nu är han så gott som frisk. Den där kuren var väldigt bra den, så idag har han till och med lämnat huset en sväng :) KRAAAM!

2010-03-19 @ 15:33:08
Postat av: Malinne

Här är vi oxå sjuka..Tror det går nåt i hela Sverige :( men till skillnad från alla dnar får jag inte ta nåt annat än alvedon....Jadu Sandra,det du sa för ett par månader sedan har hänt Hahaha

Kram på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback