Jämna plågor

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen, men det har verkligen varit hektiskt de senaste veckorna.
Förra veckan var ♥ väldigt dålig. Han har haft yrsel en tid och förra måndagen var det som värst. Det slutade med att vi fick åka upp på akuten och det ledde till att J blev kvar där 2 nätter. På grund av att han inte hade några reflexer i höger sida så beställdes även en akuttid för magnetröntgen. En massa prover har också tagits men inget har visat några konstigheter. Läkaren konstaterade att man kan drabbas av yrsel som kan komma och gå men att det ska gå över av sig självt. Antingen är det ett virus på balansnerven eller så har det med kristallerna i örat att göra. Förmodligen drabbades J av det sistnämnda.
Nu har det blivit bättre, så A, oroa dig inte nu!! Vi ville heller inte säga nåt till dig för vi vet hur orolig du skulle ha blivit. Förlåt. ♥

Själv var jag till optikern igår och det gick inte alls bra. Jag har ju varit så himla röd i ögonen läääänge nu men trott att det berott på vanlig torrhet. Tyvärr var det mkt värre än så. Mina ögon är totalt uttorkade och dessutom har kärlen vuxit ihop med hornhinnan och bildat ödem vilket gör att jag ser väldigt dåligt. Mitt ena öga är totalt suddigt. Hur mkt styrka jag än fick på glasögonen så såg jag inget bättre. Ögonen är som öppna sår kan man säga. Och det känns... det svider och sticker. Jag måste nu droppa i ögonen 9 ggr per dag och kommer förmodligen få lov att åka till en ögonläkare för kortisonbehandling. Inte roligt, för jag ser i princip INGENTING nu. I morgon ska jag till optikern igen för att se om det gett något de här två dagarna.

TVÅ veckor kvar till semester nu!!!

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Va rädda om varandra!!! Kramis

2010-06-01 @ 18:11:07
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen....... För i hel..... GRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅTER.... Ni måste höra av er ju..... Ni måste berätta... Ja,jag blir oerhört orolig,det har ni rätt i... Men jag måste ju få veta.... Älskade Älskade ungar..... Kan jag komma upp och hjälpa till????????

2010-06-01 @ 18:50:19
Postat av: Sandrah

Annsofie: TACK vännen! Hoppas solen skiner över dig i Karlstad! Hade inte du stora problem med ögonen ett tag? Hmm KRAM



ANN! Neeej, var inte ledsen...jösses...mormor B ringde nyss och var alldeles utom sig. VI MÅR BRA! Vi ville bara inte oroa er i onödan. Jimmys prover visade inget redan första kvällen så vi ville inte blåsa upp det.

Och jag överlever, jag hoppas bara jag börjar se bättre snart så jag kan göra saker normalt....

KRAM!!!

2010-06-01 @ 19:08:25
Postat av: monica

Meen usch då. Va rädd om dej o ögonen.. O hoppas din kärlek blir bättre oxå. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback