Nisse Bean!

Men åhhhh vad jag tjatat om Nisse Bean hela veckan. Jag har varit helt bombsäker på att han skulle vinna! Sen när jag gör mitt V75-system så dubblar jag ändå systemet i det loppet! GAH!
Nu fick jag iaf 5 rätt (3 stycken) och knappa 10K! Tack för det Nisse och Claes!
Det känns skönt så här i hököpartider. Ska alldeles strax ner och betala ena bonden 8K så det kunde ju inte bli mer lägligt.


(Bildkälla: aftonbladet.se)

I dag hade Nisse nummer 10, men vad gjorde det med den styrkan, vinnarskallen och norsken!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

GRATTIS från oss.... Säg till när du vill ha oss med på nåt system.... Kraaaaaaaaaaaaaaam...

2010-07-26 @ 01:02:21
Postat av: adde

Grattis! Nisse är ett monster, ETT MONSTER!

2010-07-26 @ 08:24:46
Postat av: Sandrah

Tack svärmor!



Och tack Adde! (Vem du än är ;-) )

Jag håller med!! Nisse ÄR ett monster!! Ett underbart monster!

2010-07-26 @ 14:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback