Inte sant!

Det blev 6 rätt igår på V75. Det är fan inte sant hur man kan spricka på LAVEC KRONOS för andra lördagen av tre!!!!! När jag fick sex rätt förr förra lördagen så tog jag bort honom i sista sekund - och han vann. Igår vann han IGEN! Och det var alltså han som gjorde att jag inte fick 7 rätt. Påminn mig om att ALDRIG NÅGONSIN mer tippa en V75:a utan att ha honom med! ALDRIG!

Nåväl,travet går bra ändå just nu. Skrällen i avdelning 5 som jag skrev om igår vann! Jag hade satsat en hel del vinnare på den och även Campari Akema som vann i sista. Så för mig del blev det några sköna tusenlappar plus igår igen. NAJS!

Ikväll är det dags igen (jösses vad jag tippar trav just nu, men det är så kul när man är insatt och har lite flyt. Så snälla, ge mig liiiiite mer flyt så kanske vi har råd att dränera huset nästa år ;-) ).
Svårt att säga om det blir några pengar ikväll, men ett roligt drag är Beat the tag i V64-5. Risken finns dock att Ludde tar täten och gör han  det samtidigt som ingen går upp och trycker på så blir det nog favoritseger ändå. Annars ett roligt skrällopp!

Idag är det annars vaaaarmt ute. Hästarna tycker inte om det, för nu är gråjävlarna framme. De äckliga hårdbitande bromsarna. Uäk.

Kommentarer
Postat av: Svärmor

GRATTIS IGEEEEEEEEEEEEEEEEN..................... Tänkte bara påminna dig om en sak: Ha ALLTID med LAVEC KRONOS när han är med... Glöm ej det!!!!!!!

:)))) och som sagt, vi har inget emot att vara med och delta om du vill spela ett större system.. Säg bara till... Post på väg till dig från mig förresten... Love U.... A hälsar...

Postat av: Sandra

Hahahaha, tack för påminnelsen!! JAG LOVAR - jag ska ALLTID ha honom på med på kupongen!!

Ja, vi får ta och knåpa ihop en rad tillsammans snart, absolut! Ska kolla lådan strax:)

2010-07-30 @ 14:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback