Hö och firmafest!

Här har inte funnits tid att blogga på länge.
Nu har vi precis lastat in 4.5 ton hö - i småbalar. Hela familjen är heeelt slut och än är inte allt hö inne. I morgon (förhopppningsvis) ska ytterligare några ton in.
Extra tungt var det idag eftersom det var firmafest igår. Jag var anställd som festfixare så jag har haft häcken full hela veckan med shopping, matlagning, i ordningställande av lokal, service under kvällen mm mm. Som extra underhållning var även Roger Zackrisson på plats hela kvällen och det förgyllde tillvaron! Han är så himla duktig på det han gör! Han var grymt uppskattad! Maten likaså vilket så klart var extra kul eftersom jag lagat en del själv!
Det var en himla massa jobb men jag fick BRA betalt så jag gör det gärna igen! Haha. Tyvärr är ju de pengarna slut redan eftersom höet kommer att kosta måååååånga tusenlappar.....

Nu ska jag bota mina onda ben, fötter och min onda rygg. Jag har levt på pronaxen i tre dagar nu så jag skulle orka med allt stående och gående och än lever jag iaf. Om än halvt.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Men stackars.... :( :(



Vila ut nu ordentligt... Ses nästa helg.. :))



Love U... Puss..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback