Ny vecka väntar

Helgen är snart slut och det känns skit. Det är turbulent på jobbet och jag mår dåligt över det. Det sipprar ständigt ut energi ur mig och jag förstår inte varför man inte bara kan få lugn och ro och sköta det jobb man är där för att göra. Eller, som man VILL göra. Men så verkar inte verkligheten fungera tyvärr. Eleverna är underbara och där är det inget fel, men det är DEM jag vill lägga min energi på!!

Många elever matar ständigt in ny energi i mig och det är jag dem evigt tacksam för. Hemma kan man också fylla på med ny energi tack och lov.
Igår hade vi lite "kalas" eftersom J fyllde år i torsdags. Det fick bli budgetbjudning, dvs Tacos. Det är ju årets fattigaste vecka och det känner vi också av. Hur som helst var det trevligt!

Hästarna har också fyllt på energi! Hilding har varit ut på tur både lördag och söndag och skött sig fint! Han har fått pulsa lite snö också och det tyckte han var lite drygt. Hihi.


Kommentarer
Postat av: Ann

Tänker på er i massor.... Vet hur det känns... Därför gäller det att tillgodogöra sig den energi man får som man mår bra av så man klarar allt annat....Kraaaaaaaaaaaaam...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback