OMG

Upp till en halvmeter snö lokalt i Dalarna, varnar SMHI. OMG!!!!! Dessutom blåsigt och mellan 15-20 grader kallt.
FY FAN!!!! Stora rubriken hos dagstidningarna är "Om du kan - stanna inne i helgen". Ehh, ja det blir ju lätt när man har hästar som ska ha mat.
Jag som skulle köra i helgen! Merde! Nu blir Hilding ståendes en hel vecka med största sannolikhet. Jippie! Jag som hade rastat av honom så att det liksom gick finfint och köra igen.

JAG HAAAAAAAAAAAATAR DENNA VINTER!!!!! *snyft* Har vi inte haft nog?

Kommentarer
Postat av: Ann

Hua.... Jaaa,det räcker fasiken nu... alltså,vad är det med denna vinter??? Det både är kallt,blåsigt och snöar SAMTIDIGT!!!!??? Ständigt inplogad och översnöad bil... Ständig ryggvärk för att man måste skotta,sopa och skrapa bort allt varenda dag.. Tur att min Kära kör mig överallt nu så får min bil stå ett tag... Pallar inte mer nu... DET RÄCKER NU!!!!!!!!!!! Vem har retat upp Vädergudarna? Var rädda om er... KÖR FÖRSIKTIGT... Krama J... PUSSAR...

2010-02-21 @ 22:25:02
Postat av: Sandrah

Ja det är HELT sjukt. Bläää

2010-02-22 @ 23:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback