Ahhh hääärligt

Det var så underbart i morse när jag vaknade upp. Jag skymtade en sol någonstans. Kikade på termometern. Hääärligt , bara -30 grader! Jag kunde knappt hejda min iver över att få gå ut och starta min motorvärmarlösa bil i denna medelhavsvärme. Det var underbart att gå ut och känna den friska luften kyla ned mina organ i kroppen.
Mmmmm. Vi behöver ju frisk luft för att överleva så ju friskare desto bättre va?
Åh vad jag älskar denna vinter och ALLA mina blogginlägg handlar om denna unika underbara vinter. Jag ska nog skapa en ny kategori; "väder".

Kommentarer
Postat av: Ann

Gumman... om det är nån tröst så är det precis lika dant här nere.... Hela Stockholm är bokstavligt talat ur funktion som alltid när vi får sträng kyla och för mycket snö... Vi lär oss aldrig... Tunnelbanan är inställd på nästan samtliga linjer,pendeltågen går knappt,SJ:s alla tåg är antingen inställda eller försenade,vi kan inte gå nånstans för det är snövallar och hög modd överallt... Bilarna kommer ej fram för de är inplogade eller så kör de fast... Stockholm står still,och ändå inte... Bara en enda stor röra... Vi har 22 minus idag och jag ska till Hudik till min frissa som jag bokade för 3 månader sen... Mitt tåg är inställt... Har fått boka om och ska åka halv elva istället och får vid Gud hoppas att jag kommer iväg nu... Och att jag kommer hem ikväll.... Ska ta nåt av de pendeltåg jag tänkt för att åka in till Centralen men de går ju knappt... STÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN... Det liksom RÄCKER NUUUUUUUUUUUUUUUUU... Förbannade väder-skit.... Var rädda om er... Älskar er.... puss...

2010-02-23 @ 07:50:49
Postat av: Sandrah

ja jag har läst om hur det ser ut hos er, katastroooof typ? usch.... fy fan. Ja, det får fan räcka nu och ändå - när man vaknade i morse - så vräkte snön ned. Suck. Längtar till våren!

2010-02-23 @ 16:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback