- 24

Yeeiiii!! Det är - 24 grader ute just nu! Jag är så glad att jag får uppleva köldrekord alltså, det är skitkul. Det har varit sanslöst kallt i snart 3 veckor. SJUUUUUKT. Vaddå träna häst?! Var iaf på ATG-klinken med Hilding i tisdags och det är jag stolt över! Det var liksom inte så kul med stelfrusen transport, kall bil, ingen backspegel (tack för det okänd nusnäsbo!!) och frostbiten häst. Han var alldeles vit när vi öppnade transporten, bubbisen. En transport är ju liksom liiiiite dåligt isolerad om man säger så... lägg till varm häst med täcke = isgubbe.

Berätta om vet.besöket imorrn. Nu är jag trött. Har precis spelat en HU mot allas vår Dan Glime. Trevlig man, mycket trevlig man. Det var en lång och utdragen BRA spelomgång och jag är helt klart nöjd. Dock åkte jag ut genom att han bad-beatade mig med sin A3 mot min AJ. Men jaja.

Dan Glimne, typ Sveriges första och största pokerlegend? Det här kortet tog vi var i Grebbestad och spelade. Polisen = en (good cop) av alla de som stormade pokerlokalen i Sveriges största pokerrazzia. Tack för den televerket!! Vi som hade så trevligt. Markoolio var också där men han var också glad ändå. Trevlig grabb även den där Markoolio! :-)




Herr Glimne, mer tydlig:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback