Long time!

Lugnet före stormen. Endast fyra härliga semesterdagar kvar innan den hektiska hösten börjar. Allt det där man "skulle göra" under semester, vad hände med det? Snacka om att man får bråda dagar nu om man ska hinna ta igen den långa semesterns ogjorda plikter. Men jaja, man kan ju trösta sig med att semestern är till för att ladda krafterna på!
Vi har varit duktiga och tränat både Hilding och Jalla kontinuerligt nu på slutet. Men herregud, Jallan har ju bättre kondis än Hilding trots att Jalla är i princip obrukad de senaste åren!! Men det kan ju bero på att han är så liten och nätt medan Hilding är stor och kantig. Om båda tränas för start nu så tror jag faktiskt att Jallan når dit tidigare än H eftersom jag tror H måste underhållas mycket mer på vägen. Jalla är det liksom bara att "köra på" med och jag TROR inte han kommer få så många skavanker på vägen. Han är ju bara ledbehandlad en gång i sitt liv tror jag.
Hilding däremot har fått en betydligt högre dos at behandlingar. Dessutom spökar ju hans högra framknä. Men vi tränar på nu och ser var vi hamnar. Vi tar det ruggigt lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback