Full rulle!

Oj vad jag är dålig på att uppdatera nu!
Skolan är i full gång och jag har M A S S O R att göra med alla planeringar och dessutom ett helt nytt ämne (engelska). Jag är helt slut varje dag när jag går och lägger mig.
Älsklingen opererade sitt knä i måndags så han har varit sjukskriven hela veckan men nu börjar han i alla fall röra på sig mer och mer. De har tagit bort lösa benbitar i knäet och även rättat till det främre korsbandet som var slitet. Tänk ändå att han fick tid så snabbt! Sjukvården är sjuk, min mamma har haft problem flera ÅR med sina knän, höft, fot etc men jösses vilka vändor hon åkt på sjukhuset utan att få den hjälp hon behöver. J hade turen att få en BRA läkare på en gång, som fattade att det behövdes en operation.
Annars är det regn, regn och åter regn. Hagarna är en enda stor sjö och värst av alla mår nog vår källare.... shit alltså. Den tål verkligen inte regnet som kommit på senare år. Det är ett stort MÅSTE att vi dränerar grunden nästa år annars kommer nog hela huset att bli förstört så småningom. Det är ingen sjö i källaren men ALLT man lägger där möglar... Så nu blir det till att spara pengar hela året om vi ska ha råd med det ingreppet...

Må gott!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Förstår att ni har fullt upp och att du är helt slut... Mycket nytt att sätta sig in i... Åhhh, så skönt att J blivit opererad i sitt knä, det visste jag inte... Men gud så bra... Och vad himla snabbt det gått... Fantastiskt... Nu är det bara lilla jag kvar.. hehe... Krama honom från mig.. Var rädda om er.. Love U... puss...

2010-08-26 @ 21:43:21
Postat av: Sandrah

Hur går det för dig?? Hoppas verkligen att du också får en tid nu snart! Ja, J var JÄTTEorolig och rädd innan men nu känns det så klart jättebra! KRAM!!

2010-08-26 @ 22:55:34
Postat av: Svärmor

Jaa,man är alltid rädd o orolig innan, för man måste ju lita helt på de som ska utföra operationen när man själv lämnar över hela sin kontroll... Skönt att det gick bra och att J är nöjd, vilken befrielse för honom... Härligt.. Jag ska opereras i oktober, vi ska träffa läkaren som ska operera mig den 5 okt, på en viss dams födelsedag.. hehe.. Sen får vi se då när ingreppet sker, men han sa att det såg illa ut, så han ska operera så fort som möjligt.. Ta hand om er... Puss..

2010-08-26 @ 23:45:22
Postat av: Monica

Jo jag tycker att jag var de jag me.. Men han verkar inte tagit de bra, för inatt i 4 tiden har han skickat ett sms som löd; måste fråga, hur känslokall kan en människa bli?

Jag har inte svarat på de, för de spelar nog ingen roll vad jag säger, han lyssnar ändå inte på de. Jag tycker inte jag är känslokall, om mina känslor har svalnat så är de väll ärligare och bryta upp, även om de sårar, än och va i ett föhållande där den ena inte kan ge allt..

Ja detta med förhållanden är svårt, och jag har vart singel så länge innan jag träffade honom. Vi var inte tillsammans så länge heller, och de var väll bra att jag kände detta nu innan de gick längre som att vi hunnit flytta ihop o kanske barn på väg..

Oj de blev ett långt svar. Men hoppas allt är bra med dej o djuren=)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback