Typiskt

Men åhh, nu har skärmhelvetet gått sönder också. Snacka om timing. Jag har ju verkligen råd att köpa en ny skärm till datorn. Yes!
Nu har lånat en gammal fossil från mina föräldrar. Visserligen en plattis men den sammanfattar ju inte så många tum om man säger så. Kul. Undra hur många bord jag får plats med ikväll om jag ska spela poker. Ett???

Jaja, jag får väl vara glad att jag fick låna skärm över huvud taget.

NU vet jag vad jag önskar mig i 30-årspresent! En stor och fin plattis på många tum! Så jag får plats med många pokerbord och så att jag kan ligga i sängen och se på film, och faktiskt SE texten. ;-)

Jag ska ta med gamla skärmen bort till grannarna och testa om den fungerar där eller om den faktiskt är helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback