Turnering månne....

Efter min långa sköna pokerpaus börjar jag äntligen känna för att spela någon turnering igen. Jag körde någon på PS nyligen när det var WCOOP men inte ens då var mitt pokerhumör på topp. Detta trots att jag haft över en månads "paus". Kanske är det för att man börjat jobba igen och känner sig allmänt trött..... *gäsp*
Men i helgen så ska jag fasen köra lite turrar.

Hilding var en prins igår. Nog för att han lattjade lite för mycket och sprang som en kratta några vändor men ändå. Han gör ju så där när han vill springa fortare än han får. Men när vi kom till backen var han som vanligt inte lika morsk längre. Haha. Den lille (store) lusen.....

Min dag har varit jobbig som sjuttsingen. Torsdagar är detta läsårs värsta dag eftersom jag har flest lektioner då. Underbart nog avslutades skoldagen med att min klass bjöd in mig på tårta på sin bagerilektion. Yummie! Tänk vilka goa elever jag har ;-) Nackdelen var väl att jag blev så mätt så jag höll på att spricka, men hey, det kan man väl stå ut med.....

Kommentarer
Postat av: monica

Tack, men de är inte förens imorrn den 25;e =)

Postat av: monica

Tack, men de är inte förens imorrn den 25;e =)

2009-09-24 @ 21:57:52
URL: http://monkizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback