Trevlig helg!

Förra helgen var en riktigt trevlig helg då vi fick besök av J:s mamma samt J:s bror med tjej. Vi hade som vanligt jätteskoj! Vi spelade spel, käkade tacos och hade allmänt roligt. C red också en sväng på Jalla och han sköte sig som en prins tills allt gick lite fel vid ett galoppfattningsförsök på fel ställe. Det slutade med att hästen stack hem och stackars C trillade av. Som tur var så gick allting bra. Men nu vet vi till nästa gång att vi håller oss till ridbanan om vi ska träna på galoppfattningar. ;-)

Läste precis om att de hittat Mats Alm (Sambo till försvunne Linda Chen) och även en kvinnokropp. Det låter minst sagt heeeeeelt sjukt. Mats hävdar att han vaknat upp i skogen bredvid sin döde flickvän och en brinnande eld. Därav att han själv var brännskadad. Hur sjukt låter inte det? Ska vi inte hellre tippa på att han fått panik när polisen kommit honom på spåren? Sån panik att han fått lov att åka tillbaka till brottsplatsen för att elda upp sin sambo?

I samband med Linda Chens försvinnande gick jag av ren nyfikenhet in på Mats Alms sida på Facebook. Han hade ett par bilder på sig själv där och jag bara kände en isande känsla när jag såg hans ögon. Direkt tänkte jag att "han ligger bakom det här". Men sen när jag såg honom i "Efterlyst" där han satt och grät och berättade om Linda, så kände jag för honom istället. Kan man vara så kall att man begår ett mord och sen sitter och gråter i tv?
Man blir illa till mods av allting som rör det här fallet tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Vild-Ängel

Ja... Psykopater beter sig exakt så... Mats Alm är Psykopat... Jag känner igen mönstret tyvärr... Vidrigt.... Love U... Kramisar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback