Och så var det måndag igen...

.... och veckan var i full gång.
Har nyss varit ute på en tur med Jallan. Han skötte sig fint men hade enormt mycket "tics". Jag blir inte klok på honom, jag kan för allt i världen inte förstå vad det är för något han håller på med. Under sommaren har jag inte alls märkt så mycket, men som vanligt kommer det tillbaka på hösten. Jag ska försöka träna på lite mer kontinuerligt nu och se vad som händer.

Hilding fick sitt pass igår. Både han och Jalla har ju haft några dagars semester pga av att de vaccinerades i onsdags. Han var pigg och glad och en mycket trevlig Hilding. Äckligt nog blev vi attackerade av de där vidriga älglusarna. Fy fan, vad äckliga de är. De sätter sig som klistermärken och när de landar på en så tappar de vingarna och på djur gräver de sig verkligen in i pälsen. Uäk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback