Maharajah!

Jag har haft den rubriken på ett inlägg förut men nu måste jag ha det igen.
HERREGUUUD säger jag bara. Ni som sett det - vet vad jag pratar om. Ni som inte sett det - kan aldrig föreställa er det heller. Det måste ses, upplevas och kännas. Tränare, skötare, kusk och ja till och med expertkommentatorerna var tårögda och helt stumma av prestationen.
Unikumet är fyra år och travar 12.8 i dödens på Yield Boko och de andra talangerna i Derbyt. På upploppet bara LÄMNAR han sina konkurrenter. Eller, ja, det fanns ju inga konkurrenter.
Det fanns bara en häst på banan och det var Maharajah.
Själv satt både jag och ♥ hemma i soffan med både tuppskin och rödsprängda ögon.
Helt SJUKT är vad det är.



Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, jag var helt tårögd efter segern, sällan har jag blivit så berörd av en så ung häst. Det känns som Victory Tilly-feeling tycker jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback