Men åhhhhhh!!

Första tanken är alltid bäst eller?
Jag skulle tippa ett V75-system idag, just bara för att jag hade ett sånt bra "drag" som jag tänkte chansspika. Det var Vinnaltherkule i V75-1. Men i sista stunden fegade jag ur och tog med favoriten i samma lopp också. Därför hade jag bara råd med två hästar i sista avdelningen.
Jaha, så går mitt "drag" och vinner plättlätt i första avdelningen och jag sitter med alla rätt inför sista loppet - SM.
Där hade jag med Torvald Palema och Beanie MM. Redan när jag tippade mådde jag illa av att jag inte kunde ta med Triton. Och Triton går såklart och vinner och jag missar 7-rätt precis. Fan också. Det hade verkligen suttit fint med
40 000. *snyft*   Nu fick jag "bara" sex rätt och 1700 spänn, men man får vara glad för allt som är plus :)

NU ska jag hoppa in i duschen eftersom vi ska till "grannarna" på middag då C fyller 17 bast.

Vi har också fått en ny häst! Eller ja, MAMMA har ÄNTLIGEN hittat en häst och han kom i fredags. Mer om det senare.

Kommentarer
Postat av: Ann

GRATTIS... Alla vinster är en vinst... men jag förstår dig... Kul med nya hästen också och hälsa alla och ett stort GRATTIS till C...

2009-10-17 @ 18:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback