Bästa Idolen ever!

Första gången jag hörde Adam Lambert sjunga fick jag fan i mig gåshud över hela kroppen. Han KAN inte misslyckas med något han tar sig ton att sjunga! Min favoritsångare alla kategorier har länge varit Ville Valo (sångare i HIM), men han får nog abdikera från tronen nu. För den här grabben har ALLT. Man behöver ju bara SE på honom för att bli helt såld. Att han inte VANN American Idol det här året är helt galet, han kom tvåa! Det ryktas om att han ska bli ledsångare i Queen och det förvånar mig inte ett dugg.

I den första länken (klippet går inte att bädda in) här sjunger ettan och tvåan i American Idol "We are the champions", men det är ju klasskillnad! Adam Lambert formligen utklassar Idolvinnaren!

We are the champions SJUKT duktig!












Tyvärr går det inte att bädda in de bästa klippen men ett av de bästa är definitivt detta!

Born to be wild

One

Cryin

Kommentarer
Postat av: Ann

Helt magiskt.... Jag får tårar i ögonen och rysningar precis överallt... Denna Adam är nog den största talang jag nånsin hört talas om och skådat.. Jag har alltid sagt att det aldrig kommer att gå att ersätta Freddie i Queen...Men denna Adam kommer att göra Freddie stolt och gruppen Queen kommer att födas på nytt oavsett deras ålder.. Fullkomligt glasklart klockrent...

2009-10-17 @ 07:48:17
Postat av: Sandrah

Han är helt sjukt duktig! Jag hoppas verkligen det inte bara är ett rykte! :)Han är grym!

2009-10-17 @ 17:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback