Förkyld

Var hemma idag eftersom jag har en sådan grym förkylning. Nu gör det kanonont i pannan varje gång jag hostar...
Jag bara snorar och snörvlar. Det tillhör verkligen inte vanligheterna att jag är hemma från jobbet, men den här dagen hade jag nog inte genomlidit annars.

Hagarna består av klet och åter klet. Snart kommer kylan och då kommer hagarna istället bestå av knövel och åter knövel. Stackars djur. Dock rättfärdigar det INTE att Hilding dragit sig på med ytterligare divalater. Såsom att gå IN bara för att kissa!! Det stank fan där inne när vi var ner och stillade nyss. GRRRR. Så himla onödigt liksom. men när han ska bajsa, jodå, då går han ut - si så där en halv meter utanför dörren! Lilljallan gör det samma. Snacka om divor. Det är ju inget som ger dem en extra morot till jul om man säger så....

Kommentarer
Postat av: Ann

Johodå.... "farmor" kommer att ge sina små "barn-barn" morötter.... hihihi... Mina små divisar.... hehe... Krya på dig nu gumman..... Kramis....

2009-11-10 @ 16:58:57
Postat av: Sandrah

Hahah, ooookej då.... ja man kan ju inte vara arg på dem någon längre stund inte;-) kram!

2009-11-10 @ 21:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback