Brrr

Ute blåser det kraftiga nordanvindar och lite snö dimper ner.
Hilding lyckades ju med konststycket att trampa av sig samma dojja TRE dagar i rad förra veckan! Vi har slagit på den alla gånger men nu finns inte mkt att spika i så nu är han barfota på en hov. J har blivit sjuk så han kan inte hjälpa mig sätta på den just nu så Hilding får stå tills J blir frisk igen. Förhoppningsvis kan det bli till helgen. Riktigt uselt väder också så jag tror Mr H bara är nöjd. Fast lite väl pigg börjar han ju bli så jag skär ner på havren lite dessa dagar. Får hoppas han håller sig någorlunda lugn ändå så han inte drar på sig nån hovböld eller nåt annat trams nu när det blir minusgrader och hårdare mark.

Nu ska jag göra slut på lite varmvatten så det inte börja koka i pannan. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ann

Heeej älsklingen... Vill inte att ni ska vara sjuka ju... Krama om Pim.. Och var rädda om er.. Här är det blötsnö-kallt-blåsigt.. hua... Håll er varma... Kick har också varit dålig.. Ha en underbar helg.. Jag ska jobba natt hela helgen...Love U...

2009-11-06 @ 12:33:31
Postat av: Sandrah

Han börjar piggna till nu:) Skönt! Ta hand om dig på jobbet! Detsamma! KRAM!

2009-11-06 @ 14:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback