Söndag

Idag har varit en lugn och skön dag. Mellan regnskurarna blev det en tur med Jallan. Det var strålande sol och helt underbart ute. 10 minuter efter att vi kommit hem störtregnade det.... snacka om tur. Samma gällde igår när Hilding fick sitt pass, det var lika underbart väder då, för att sedan bli tokdåligt.

Har precis suttit och spelat turre. Åkte nyss på plats 40 av 1100, fan, jag trodde verkligen det skulle kunna gå bättre idag. Men jag gick plus iaf! Vinsten landade på $350 vilket ju är ca 3000:- iaf. Men det är alltid så suuuurt eftersom det skiljer så oerhört mycket mellan finalbordsplatserna och platserna innan. Nåja. Man ska int va bittär.. . . . . . .

Idag tog vi årets första äckel-fästing på Pysen. Usch, jag hatar dem. Jag får spykänslor om jag råkar känna att katten har en på sig, så då får ♥ ta bort den, och spola ned den i toan. Äckelkryp! Det är fan en sanitär olägenhet.
Nu får katterna på sig Frontline och sen får de leva i sovrums-exil resten av sommaren.

Nu väntar duschen, och sen sängen! J har somnat i soffan sedan länge så det börjar väl bli dags att se till att han förflyttar sig till sängen så att han kommer upp i tid imorrn.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback