Helg!

Äntligen är det helg igen! De är extra mycket värda nu när man har så mycket att göra och dagarna på jobbet är så stressiga.
Men satans perkele vad det blåser ute! Jag såg ute i skogen idag att det till och med blåst ned träd.
Igår var det sjukt dåligt väder, det stormade och haglade nåt så fruktansvärt. Man blev nästan döv av ljudet och man såg inte ett skvatt ut genom rutorna. Typiskt april-väder så här i maj.
Jaha, nu öser regnet ner också.

Idag är det tacos som står på menyn. Tänk att det funkar alltid! Enkelt att göra och dessutom går det snabbt.
Efter maten har jag en känsla av att jag hamnar framför tv:n. Jag tror faktiskt att jag ska se "Berg flyttar in" idag, det kan vara lite roligt att se hur Dregen har det hemma.
Känner jag mig själv rätt så är risken dock stor att jag hamnar vid datorn och de berömda pokerborden istället.....
Dessutom finns det en viss risk att jag börjar städa också, av någon anledning har jag störst lust att göra det på just helgkvällar. Herregud. Man är väl vrickad, bara att konstatera. Eller så börjar man bli gammal!?

Nåja, ha en trevlig kväll så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback