Gäsp

Uj vad trött jag är. Egentligen borde jag ha hoppat in i duschen för länge sedan. Dryyyyygt. Kan lova att kudden bakom mig ser skön ut..... Jag förstår mig inte på mig själv alltså. Varför sitter jag här och glor när jag bara vill sova?? Sen har jag precis sett en film också, som jag dessutom har på dvd, ändå fick jag "lov" att se den på tv. Jag är hopplös på att inte göra någonting nyttigt alls när jag har massor av måste att göra.

Nåja, det blev en rolig tur med Hildingen idag iaf. Först fick vi lov att slå på en sko. Och vet ni! Min käre sambo har lärt sig att slå på tappskor och blivit riktigt duktig på det! Lite instruktioner behöver han men han är ju både starkare och mer uthållig än vad jag är så guuuuud så bra det är att han lärt sig. HIHI! Han tycker faktiskt det är skoj också, och blir stolt som en tupp när han lyckats rikta och slå dit den böjda skon. Jag kan visserligen gärna slå på skon själv, men jag menar, vad gör man inte när en karl snällt erbjuder sig? ;-)
Hilding var på morsken idag och det var en fröjd att köra eftersom vägen var helt nyskrapad och fin. Åhhh, det är så härligt att springa på på en lång väg när den är så jämn och fin. Och så den där maffiga herren framför sig sen. Det är såååå kul! Hoppas han får vara frisk och fräsch och att allt går smidigt nu så vi kan kvala i sommar.

Nej, nu måste jag hoppa in i duschen.
Goder natter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback