Historiskt!

Åhh, jag är helt skakig! VET NI vad jag har gjort? Nej, jag har inte hoppat bungy-jump eller vunnit en miljon.
Jag har ringt och bokat tid hos tandläkaren!!
För mig är det en big deal. Jag har inte varit hos tandläkaren på X antalt ÅR.

Jag är skiträdd för tandläkaren. Egentligen vet jag inte varför för jag har inte upplevt något traumatiskt där eller så. Jag är bara oerhört rädd för sprutor, rotfyllningar, tandutdragningar och allt annat som man riskerar möta när man är hos tandläkaren. Men nu. Nu mina vänner. Nu har jag fått en tid. Och jag tänker FAN inte avboka den. Jag SKA gå dit.
Torsdagen den 19:e mars är det dags.

Face your fear.

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Men tandläkaren är ju inge farlig & bits inte...Lycka till i alla fall!! Kramis!

2009-03-02 @ 18:18:56
Postat av: Amanda

Och jag har tandläkartid den 17 x__x jag kommer dö.

Postat av: Sandrah

Annsofie: Jag veeeeet men jag är ju livrädd för allt som har med sånt där att göra. Är ju nervös bara för att ta blodprov till och med. Tack! KRAM!

2009-03-02 @ 20:39:45
Postat av: Mia

Precis, face your fear!! :)

2009-03-03 @ 08:23:30
URL: http://kattenslilla.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Mia: Hihi, ja man borde kanske göra det oftare:) Lycka till du med hos tandis nu!

2009-03-03 @ 16:02:10
Postat av: Amanda

Sv: Usch ja :/ dessutom tror jag att jag har hål... Det gör det inte precis bättre x)

2009-03-03 @ 21:12:39
URL: http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback