Helg!

Igår var det en lugn och trevlig kväll. Min kära vän Marit var här och hälsade på och vi satt och snackade lite skit. Alltid roligt!
Efter det blev det såklart lite poker för min del och kvällen avslutades i sängen framför datorn och EPT-live från Dortmund.
Det lilla kvällsmyset var helt solokvist eftersom min käre sambo låg och sussade sött i soffan som vanligt.
EPT är en månatlig pokerturnering som spelas i olika städer runt om i Europa. (Med ett undantag -Bahamas)
Det kostar massor att köpa sig in i den, det brukar ligga runt 50 000-100 000 kronor. Många är sponsrade och en hel del har kvalat, men många betalar också sig rätt in. Nu är det åtta personer kvar, varav två svenskar. En av dem brukar jag själv spela mot på nätet eftersom vi ofta spelar samma typer av sit and go's. (Miniturneringar med inte så många deltagare).
Så jag håller på honom! Det är en lugn, solid och bra spelare.
Förstapriset ligger på knappa 9 miljoner. Fatta liksom.

Nåja, det är alltid skoj att analysera och titta på. Igår visades heller inte spelarnas kort så det var lite roligt och lärorikt att försöka sätta dem på olika händer. Jag vet inte hur det blir idag när finalbordet sänds, men man brukar få se spelarnas händer då.

Ikväll ska jag på fest! Det ska bli jätteskoj. Jag känner visserligen ingen annan än värdinnan men man får ju inte låta det hindra en. Då är man ju lite väl torr, haha. Firas ska att värdinnans lilla totto vann V75 för ett par veckor sedan! HURRA! Otroligt skoj och skickligt av en "liten amatör från en Mora-by". Hihi. Heder.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Men man måste ju ha med minst en text från häftet. Och det är egentligen ingen av texterna i häftet jag gillar :P

Postat av: Amanda

Vi ska prata om två texter och då måste den ena vara från häftet :) Men jag tror att det håller på att lösa sig. Jag måste bara komma på lite mer att prata om :P

2009-03-16 @ 08:40:13
URL: http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback