Magont

Usch. Jag måste nog verkligen börja tänka på vad jag äter. Jag har så fruktansvärt ont i magen stundtals så det är inte att leka med. Magproblemen ligger i släkten, det vet jag, men det går säkert att må bättre än vad jag gör just nu. Dock känns det som att jag måste bli vegetarian för att bli helt bra. Ibland tål jag inte kött, ibland tål jag inte grädde och glass och ibland tål jag inte heller för fiberrik mat. Det sjuka är att jag kan äta bullar och kakor i mängder och ändå inte bli dålig. Det är hur skumt som helst.
Varje gång jag blir så här dålig dricker jag Provivas fruktdryck. Det lindrar litegrand iallafall. Men jag önskar bara att jag kunde äta vad som helst och slippa alla besvär! Jag hatar min dumma dumma mage.
Vissa nätter kan det vara för djävligt. Då brukar min kära älskling hålla mig i handen för det får mig faktiskt att må lite bättre. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback