"Alla svordomar som finns!"

Fan i helv....jäv....sk.t......!!!
Jag möttes av en HALT Hilding i hagen nyss! Jag har aldrig sett honom halta förut så min puls ökade lite när jag såg det.
FAN.
Han var halt på vänster fram men det syntes ingenting där. Ingen värme eller någonting. Men på höger fram.... världens jävla balltramp. Ett djuuuupt hack långt upp, det var nästan så att man skulle kunna ta av en stor köttbit. Hur äckligt som helst. Vi spritade så gott det gick och beslutade att inte linda. För det första riskerar lindan att åka ner över såret så att det bara irriterar och för det andra så stryper man ju lufttillförseln och då läker det ju aldrig. Så vi gjorde en liten hage så inte han ska gå runt en massa i onödan så glipan inte torkar igen.
Usch, hade det varit någon annan stans så hade det nog blivit till att sy direkt, men ett balltramp? Det är verkligen ett svårt ställe.
Jag tycker det är lite skumt att han är mer halt på vänster fram dock, så jag hoppas jag inte missat nåt. Vi får kika i morgon bitti och se hur det ser ut då.

FAN FAN FAN!!! Nu kan jag inte köra på ett bra tag.....

Kommentarer
Postat av: Ann

Lider med er!!!!!!!!!!!! Hoppas verkligen att det blir bra?!!! Kraaaaaaaaaaaam......

2009-06-07 @ 23:03:59
Postat av: Mia

När Monsieur fick ett stort balltramp så gjorde vi ett galoppbandage, funkade toppen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback