Underbara!

Idag har Anki och Svante varit här och hälsat på. Det är Hildings uppfödare och alltså de jag leasar Hilding av.
Vilka underbara och lättsamma människor! Vi sa det både jag och J när de hade åkt. De är verkligen heeeelt toppen!! Så glada, trevliga och bara helt enkelt underbara. Tänk om alla människor vore så, vilken trevlig och bra värld vi skulle ha levt i. Jag hoppas de kommer hit på en lite längre visit någon gång så vi får bjuda på lite mat och vin och ha en trevlig kväll. ;-)
       Jag är så tacksam för att jag får ha Hilding, och de tycker han har det såååå bra här. Det är så skönt att de tycker det. Det är lite som vi sa att det känns som ödet förde oss samman. Det är så många tillfälligheter inblandade på vägen innan Hilding landade här. Nästan lite otäckt om man börjar tänka på det. Men jag är det ödet evigt tacksam!
Hoppas verkligen vi får komma ut och tävla lite nu också och att H får vara frisk. Tack och lov har han blivit lugnt tagen och är inte söndertränad så han har ju framtiden för sig trots sin ålder.
Låt det gå vår väg nu då! Det måste väl få vara slut på alla hinder någon gång.... Hur många test ska man utstå egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback