Att handla är inte alltid bra

Igår måste både jag och ♥ haft rejält hjärnsläpp.
Vi hade bestämt att vi skulle äta räkmacka till middag men vi saknade rostat bröd. Först var det tänkt att ♥ skulle åka in och köpa bröd + smör så var det bra så. Det slutade med att vi båda två åkte och handlade. Sen när vi står i affären så frågar jag J vad sjutton vi ska äta idag då. "Tja du, jag kan äta det här jag" (och plockar upp en förpackning rostbiff) Ok. Sagt och gjort - vi köper lite rostbiff och potatissallad. Väl i kassan slutar notan på knappa 1000 kronor. Vi som "bara" skulle köpa bröd och smör. Herregud.
Först i bilen på vägen hem slår blixten ned i mig.
"Men halåååååå, vi skulle ju äta räkmacka idag?! Va fan köpte vi rosbiff för då?? Varför SA du inget när jag frågade vad vi skulle äta?!"
"Men inte tänkte väl jag på det heller!"
*gapskratt*
Och ändå hade vi i alla fall köpt bröd och smör till just räkmackan. Snacka om att vara pantad i kolan......
Men jaja, då kan vi ju äta räkisen idag istället haha.


Nu är "grannarna" (dvs familjen) hemma så nu kan Ville sova tryggt i sitt eget hus igen.

Hörde ni förresten på "Vinnare V75" i helgen att Järvsöfaks gillar killar? Han gillar inte ston så mycket utan helst ska det vara ljusbruna valacker moahahahaha. De hade till och med haft en valack som lockhäst vid betäckning en gång. HAHAHA. Tja, varför skulle inte hästar kunna vara lagda åt andra hållet för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback