Poker

Det är svinkallt ute (-15) och jag har faktiskt - tro det eller ej - varit ute och huggit VED. 
Att köra häst nu är för kallt, så jag ska lugnt unna mig en fin pokerkväll. En och annan fin turre på Stars ska vi nog hinna med.
Hoppas min dåliga streak ger med sig bara. Denna vecka har det inte gått annat än skit trots att jag gått in med bästa handen ALLA gånger jag varit all-in. Sjukt. Tror mina AA blivit slagna fem gånger på en vecka. Då vill Mammon en inte väl kan jag lova. Nu får han fan ta och skärpa sig!


MEN - ni som är travintresserade; Missa för allt i världen inte "Årets Häst-galan" på TV4+ kl 21.30 i kväll!

Kommentarer
Postat av: dilba

Va? Kan man vinna all pre med bästa handen? Du driver?



;-)



puss

dilba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback