Onsdag

I dag är det älsklingens födelsedag. ♥
Synd bara att han är i Sthlm och jobbar och måste vara kvar tills i morgon. Så här sitter jag i min ensamhet. *suck*
Nåja, vi får fira sedan.

Det var ett kallt hus som väntade på mig när jag kom hem från jobbet idag. 12 grader - try that ni som slipper elda för att få värme. BRRRR! Så nu har jag precis lagt i en panna så det borde väl ta nån timme så är det varmt sedan.

Nu ska jag käka lite middag också det i min ensamhet..... eller ja, jag har ju Pysen som sällskap ju. Zlatan är ute och springer nu när det är varmt ute.

Kommentarer
Postat av: Johanna

12 grader!!! Vad har hänt, glömt dörren öppen när du for på jobbet! :)

2009-01-21 @ 20:04:25
Postat av: Sandrah

Haha nähä du! Vi har ingen ackumulatortank så så fort vi slutar elda så tar det ca 2 timmar innan elementen är kalla igen, och vårt hus ärväääääääääääääldigt dåligt isolerat så tjaa,,,,12 grader - det är vardag på vintern om man varit borta hela dagen ;-)

2009-01-21 @ 22:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback