Tigern

Jag har en tiger. Han är brun, cirka 165 cenitimeter över havet och har fyra ben och två öron. Han har även svans och man och ett jävla sinne för att springa! Det spelar ingen roll om tigern får havre eller inte, om han stått eller inte, om han pumpat järnet dagen innan eller inte. Nej, inget spelar någon roll - för tigern vill springa. Får inte tigern springa så fort som tigern vill så vill han gärna visa matte undersidan av de två baksulorna. Än så länge har matte sluppit se hela dem men vet vet. En tiger förstår inte alltid att det man själv vill inte är det bästa. Tigern kan mest, vet bäst och vill mest av alla. Om matte klarar av att dressera tigern rätt så kan det bli jävligt roligt. Självklart måste tigern också hålla sig frisk och hel.
Jag vet en sak som inte ni vet. Jag får det bevisat för mig titt som tätt.

Man måste inte ha ränder för att vara en tiger!

Ser ni inte likheterna??


bildkälla:www.pbase.com


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, klart det finns tigrar som saknar ränder ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback