Skit-Unibet

I ren frustration tänker jag spy min galla över UNIBET nu.
För ett par dagar sedan tappade jag uppkopplingen med dem när jag satt i en turnering som det gick skapligt i.
Jag kunde inte göra add-on, allt bara dog. Sen kom jag inte in igen. Jag kontaktade deras live-support och de hävdade att de hade tekniska problem men att de jobbade på att lösa det så fort som möjligt.
Jaha???
Över EN timme senare kom jag in igen. Då hade jag EN big blind kvar och var ju redan ute i princip.
Jag har skickat TRE mail dit varav det sista var rena rama hotelsebrevet. GRR!
De ska då fan betala tillbaka insatsen, det är det minsta de kan göra. Egentligen skiter jag i vilket, nu är jag bara sur för att de har så jävla dålig support att de inte ens kan svara på mail. Det har blivit en principsak. Det var inga pengar att bråka över men jag har förvandlats till en grinig surkärring!
De ska göra rätt för sig annars ska jag då fan inte sätta min fot på den skit-sajten igen. Så det så.
Jag spelar upp mina sista slantar i en turnering nu och vinner jag den ska jag då fan i mig ta ut varenda öre på en gång.
HAHA.
(Som att jag kommer vinna med detta inlägg i ryggen.....)

Kommentarer
Postat av: Monica

ja men de konstiga är ju att han inte har ett enda sår på benet.. men men jag är glad att han är bra iaf =)

Postat av: Monica

Mm jo de stämmer nog, Ari fick ju så här förra året med. Men de är iaf bra att låta dom röra på sej när dom blir så här, vissa tror ju att dom ska stå o vila sej smal, men de stämmer inte..

2009-02-27 @ 12:48:12
URL: http://monkizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback