Sjukstuga

Både jag och J är hemma idag.
Jag har ont i varje led i kroppen och igår kväll hade jag feber. Hostar och snörvlar som en tok. Knaprar tabletter både för sjukan och min onda handled som värker så jag tror jag blir tokig! Vadå att kallas musarm? När jag sitter vid datorn gör det inget ont alls. Men när jag ska göra andra saker gör det skitont. Nästan så ont så jag tror handleden ska gå av.
Jag hade så där i hela armen förut när jag började jobba efter semestern och nu är det nåt liknande fast bara i handleden. Höger såklart.

Fy fan vad tråkigt det är att vara sjuk. Man känner sig verkligen som en förslappad soffpotatis. Bllääää.....

Kommentarer
Postat av: Monica

Ja jag kan inte heller köra nå häst..

Nä usch de är inge skoj alls o vara sjuk=( fy, jag skulle jobba imorrn men sjukskrev mej så nu är jag ledi i 4 dar så jag hoppas att de hinner gå över innan arbetsveckan börjar på tisdan igen.

Krya på dej du me. och ha inge dåligt samvete för at du inte kan träna.. =)

kram

Postat av: AnnSofie, snart inte Färnäsbo :D

Krya på er!! Jag har oxå nyss varit där...Går dock över väldigt snabbt..om det är någon tröst!

Kramiz!

2009-02-07 @ 17:33:55
Postat av: Sandrah

Tack snart-mora-bo! Jo, jag hade feber 2 dagar, nu är jag bara GRYMT förkyld. Fan! Men man får väl hoppas man blir människa snart.... så man kan börja jobba på sina fåsåshostplaner ;-)

2009-02-08 @ 01:31:03
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback