Nighty Nighty

Ja, nu har vi varit hos mamsen och papsen på finmiddag. GOTTT! Även om man är så där lite halvt däckad så var det gott med fläskfilé med klyftisar och bea+madeirasås. Yummie! Jag kände till och med smaken eftersom jag bombat mig med nässpray innan. :-) Det var för att fira pappas födelsedag som det var partajj. Eller ja, partajj - två cider fick jag i mig.
Sen "råkade" jag introducera Spotify för mamma och så var kvällen gjord. Hon blev mycket asocial och betedde sig nästan som att inga andra existerade.
Först lät det: "nääää....gör det duuuu" Men sen när hon lärde sig hur det funkade var hon fast!
För er som inte vet vad Spotify är så har ni missat Sveriges mest revolutionerande sedan tetra paken.
Det är ett musikprogram med ALL musik som finns, typ. Nästan all. Samlat på ett och samma ställe. GLÖM winamp och Youtube! Detta är 1000 gånger bättre. Dessutom inga worries för att vara olaglig. Det är lagligt!

Melodifestivalen har förvandlats till något liknande ett stort skämt. Går man inte vidare är det ingen fara. Man får ändå en chans till. Eller? Hur var det? Två chanser?? Eller tre? Eller fyra??
Hur som helst var Alcazar skitbra men vad var det där andra?? Jag hatar JAZZ! BLÄ!

So long folks......

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack! Ja vi får se till att hitta på något riktigt skoj. Men delar av vinsten kommer i alla fall att gå till en New York resa, och det är iaf skoj tycker jag haha. Kram!

Postat av: Singelflickan!

Tur jag har dig! :D Ser fram emot fåsås"host" planerna!! hihihi

2009-02-09 @ 16:44:06
Postat av: Sandrah

Hehe....ja det där blir ju nästan bättre än Andra avenyn ju! ;-) reality show in our lives!

2009-02-09 @ 19:41:45
Postat av: Mia

Ja jag vet, men det här terapiprogrammet har verkligen hjälpt mig att ställa in mig mentalt på det här. Verkligen toppen. Har du möjlighet att ta dig till Narkoskliniken så gör det! Dock blir det väldigt många besök om man ska gå terapiprogrammet som jag gick, så då kanske det blir lite svårare när du bor där borta. Men ett eller två besök kanske det kan vara värt ändå?



Det gick faktiskt bra, även om det var obehagligt. Men jag klarade det! Kram!

2009-02-10 @ 21:37:20
URL: http://kattenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback