Ishotellet

Ja, vårt hus känns just nu som Ishotellet ungefär. + 12.5 visade termometern när jag kom hem idag. Bara att lägga i en panna och hoppas på att det blir varmt fort.

Jag har just varit och hälsat på Lines (ett nick blir fint att använda istället för en bokstav) och hennes fina hästar och coola vovve. Jag har klappat en vinnare, yeiiii! Goda mackor fick jag också! Det var knappt så man ville lämna den varma stugan när man visste vad som väntade en hemma i grannbyn.

Min kära älskling är i Gbg på jobb och de åkte redan kl 24 i natt. Kul liksom. Det är tråkigt att vara ensam hemma. Eller nja, jag har ju Pysen och Zlatan, så helt ensam är jag ju inte.

Hilding har ett tjockt ben. Det är så tjockt så knappt BoT-padden går runt. :-( Teori: Lymfangit. Jag väntar ett par dagar och ser om det ger med sig. Det var bättre i morse, men nu på eftermiddagen hade det blivit sämre igen.
Humöret på hästen är det dock inget fel på alls. Han är fortfarande som en galen ko på grönbete.
I morse fick jag dessutom ett brutalt uppvaknande då mamma ringde och sa att hästarna var i samma hage. Surprise!
Händer alltid när jag har sovmorgon. MORR. Det tog typ en timme att fixa hagen och det var inte roligt i -15 grader.

Nej, dags för en liten poker. En liten bara.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Det gjorde jag :D



Hoppas Hildings ben blir bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback