Duktig helg

Det har varit svinkallt hela helgen men jag har varit en duktig tränare och varit ute i stallet massor haha.
Igår blev den en körtur med Hildingen och han skötte sig jättefint gubbem. Vi träffade på tre barn med spark men det brydde han sig inte om pojken. Han var så fokuserad på att gå framåt så :)
Jag frös rejält om fötterna när jag kom in må jag säga. Fingrarna var ok fastän de höll på att gå av när jag skulle snöra fast vagnen. BRRR.

Idag har söta J varit här och ridit Jalla igen. Det gick så bra så. :) Jalla tycker det är så skoj. Det tycker nog J med förutom att hennes fötter väl inte gillade kylan så där jättemycket.
Såg på vädret att det bara ska bli KALLARE! FYYY!

Som att det inte vore nog med kylan så har jag sträckt mig i ryggen. Jag kan knappt röra mig och det gör faktiskt ont. Det var väl straffet för att jag inte tog ner julgardinerna förrän idag...... *host host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback