Dåligt bloggande

Ja jag har varit mycket dålig med bloggande ett tag nu. Har bara inte orkat.
Älsklingen har varit på jobb i gbg igen och kommer hem ikväll. Längtar!
Hilding har fått sig två drögjobb i veckan och sedan har han och alla andra tottisarna fått hovarna fixade.

Och nu - nu är det SPORTLOV!!

Jag har städat som sjutton idag. Så jävla mycket att jag fått en dammpropp i halsen, bara hostar och hostar.

Pokern har också gått mycket bra på slutet så jag hoppas jag kan lyfta det ytterligare under lovet för jag jag vill ha nya köksmöbler nuuuuuu!!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Din fuskis!! Antar att du kommer att sporta mycket?!!hihi Kram på dig! PS: sälj aldrig ditt hus! Fy vad drygt det är...

2009-02-21 @ 15:37:58
Postat av: Sandrah

Ja fan ja, jag kommer ju åka skidor varje dag;-) Eller räknas det som sport att hämta posten varje morgon förresten?



Har ni sålt nu?? Det måste du berätta mer om när vi hörs! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback